niedziela, 31 maja 2015

Lawendownik ....

... cokolwiek by miało to oznaczać :)
Kolory bardzo na czasie, bo wszędzie pięknie, zielono, wiosennie.

Albumik zrobiłam z kilku kolekcji papierów z Galerii Papieru .
Ci, którzy tworzą z galeriowych papierów, wiedza, że większość kolekcji można ze sobą łączyć.
Znajdziecie tutaj:
Nie wszystkie z tych papierów są jeszcze na półkach sklepu
 i wcale mnie to nie dziwi, że tak piękne papiery znikają tak szybko :)

Okładkę i wnętrze albumiku zdobią liczne tekturki ze Scrapińca









Okładkę wykonałam z papieru do akwareli 
i ozdobiłam mgiełkami i embossingiem 3D
 - technikę tę pokazywałam wielu z Was na moich warsztatach.
























Serdecznie Wszystkich pozdrawiam :)
Dorota

20 komentarzy:

  1. Ślicznie zestawione kolory i ozdobione kartki :-))) Uroczy lawendownik :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Боже, какая красота и нежность! Я в восторге!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo nad cudami !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawenda z miętą - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca ;) Ach ... az milo popatrzec :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak słów i już... Chciałabym go mieć.. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  7. super na wspomnienia z Prowansji, znowu masz jakiś fajowy stempelek z gałęziami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful mini, inside and out!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorota you really keep on to impress me. But you make the most beautiful projects. This book today is fabulous as well. Love how you transform a neutral book into a piece of art. Not only the cover. But inside and each page get decorated. You are so talented and I love your ART..
    Thank you Dorota for sharing. Such a lot of lovely inspiration. Hugs from Monica... Spain

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!Adorable album!Perfect color combination and elements!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny !
    Mam dziś strasznego lenia, ale jak tak sobie własie "u ciebie oczy napatrzyłam" to teraz ide coś posklejać. Dzięki za natchnienie i motywację do pracy na dziś :) Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest boski - pełen zapachów!!!

    OdpowiedzUsuń