niedziela, 7 grudnia 2014

Znowu piernikowo :)

Przyznacie, że kolekcja Przesyłka Ekspresowa   
 jest wyjątkowo wdzięczna w pracy i niezwykle klimatyczna. 
Już wiem, że to będą jedne z moich ulubionych świątecznych papierów.

Dzisiaj kilka kartek mam do pokazania, 
znowu dużo zdjęć :)


















A teraz kartki z wykorzystaniem 
ślicznych drewnianych zawieszek z drzewa brzozowego, 
ręcznie wypalanego.

Te cuda przywiozłam w piątek z Lublina - 
to projekt autorski syna właścicieli sklepu








I jeszcze na koniec dwie bombki z kolekcji
- z tymi papierami nie rozstaję się od zeszłego roku :)








Pozdrawiam serdecznie :)

Dorota

14 komentarzy:

  1. A ja myślałam, że odpoczywasz na kanapie :-) Okrutnie piękne!!! Znowu... Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęć dużo, ale oglądam je z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow these are gorgeous, lovely use of the products,
    hugs Liz xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Pachnie świętami... Piękne kartki, niesamowicie klimatyczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności same!! Ciężko wybrać NAJ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękne, oglądam z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, amazing, amazing!
    regards

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne, ja zajmuję się decu :) gdybyś zechciała zobaczyć moje prace to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń